,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 30 sierpnia 2023

Wpisy dwa do AJ ......

 ...... wpisy diametralnie różniące się od siebie. Jeden taki lekko mediowy z wykorzystaniem tuszu i starej mgiełki, drugi z wykorzystaniem ścinek. Jak widać nie mam w temacie wpisów do AJ żadnego stylu swojego. Traktuję to jako dobrą zabawę a co najważniejsze jako sposób na oderwanie się od ,,dnia codziennego,,.

Pierwszy wpis z serii ,,Musiałam,, (tutaj musiałam zamaskować kartkę tuszem pobrudzoną). Najprościej papierem scrapowym zakleić ale ciekawiej włożyć we wpis trochę wysiłku co w tym przypadku się opłaciło :)


Drugi wpis zrobiony na wyzwanie w Grupie Ewy ..... tematem szybkiego wyzwania ,,Tło ze ścinek,,. Myślę, że takich wpisów będzie więcej bo ścinek ci u mnie dostatek :) Użyję też częściej ,,dziewczyny-modelki,,.





2 komentarze:

  1. Danusiu, pierwszy wpis mnie zaczarował. chętnie bym zapukała... i zniknęła za tymi drzwiami na zawsze. A u mnie wczoraj przeszła nawałnica i drzewo zawaliło się na mój samochód. Kolejna "radość" w życiu.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, nie wiem co powiedzieć ....... przytulam :) Ja mam ostatnio w miarę spokojne dni ale muszę być czujna bo ... zazwyczaj jak się polepszy to się popieprzy :(
      Uściski

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(