,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 16 października 2023

Jesień i koty .......

  Wycieczka do miasta (i Actiona) ponad 2 tygodnie temu nie wyszła mi na zdrowie ale ...... jest jeden plus - wyspałam się i ,,zalegle,, i ,,na zapas,, :) Niestety coraz częściej jakieś choróbska wpadają gościnnie i ...... tak im się u mnie podoba, że siedzą i siedzą i siedzą :) A tak poważnie to niestety ,,muszę,, się do tego (ze względu na wiek) zacząć przyzwyczajać. W ciągu tych dwóch tygodni prawie ,,palcem nie kiwnęłam,, (wpis monochromatyczny zaczęłam i ..... zostawiłam). Jest jeszcze wpis na początku choroby zrobiony, kiedy jeszcze logicznie myślałam,, o którym zapomniałam .... coraz częściej o czymś zapominam ;). Wpis na październikową zabawę/wyzwanie (Grupa Ewy).



Wpis monochromatyczny na podstawie ,,lajwa,, Kasi (Grupa Ewy) ......



Mam cichą nadzieję, że wszystko znowu wróci u mnie do normy. Trzymajcie się zdrowo!






4 komentarze:

  1. Super wpisy Danusiu, a najfajniejszy ten z dinozaurem. Życzę Ci dużo zdrówka. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpis z dinusiem to cudeńko ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotki w czapkach są tak śliczne, że nie mogę się przestać zachwycać. Dużo zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię koty. i dinozaury też:)
    Oj, te choroby, końca nie ma (ja właśnie dochodzę do siebie po jelitówce, a tu nowe infekcje się przyplątały). Ech, PESELoza po prostu:)
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(