,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 20 października 2023

,,Opowieści z mchu i paproci,, (wpisy dwa do AJ) .....

 Jeszcze jeden jesienny wpis z liśćmi i kotem (Grupa Ewy ). Kot z jakieś ulotki wycięty .....


I dwa wpisy na zabawę/wyzwanie na Grupie Świry Rękodzieła Inspirują  ..... 




,,Opowieści z mchu i paproci,, + fiolet ....... temat mi wyjątkowo pasuje.
Obawiam się, że na tych dwóch się nie skończy (tym bardziej, że wróciłam do normy na co wskazuje zabawa z wpisem o drugiej w nocy). Uwielbiam baśnie, bajki, opowieści z innego świata (horrory też).

Dzisiaj skończyłam coś na Halloween ...
Wiem wiem, nie lubicie, nie obchodzicie, jesteście przeciw, ja to szanuję ale .... nic na to nie poradzę, że świetnie się bawię robiąc kolejny przedmiot ,,nie z tej ziemi,, :) Dzisiaj tylko zajawka .....



Przyjemnego, twórczego, słonecznego weekendu życzę :)


4 komentarze:

  1. Świetne wpisy, ja też robię dekoracje w stylu Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prace Danusiu, a najbardziej podoba mi się ta z kotkiem. Ja Halloween nie obchodzę, ale nie mam nic przeciwko by inni obchodzili, każdy ma wybór. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne karty Danusiu. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje wpisy, Danusiu. I czekam zaintrygowana na dekorację halloweenową.
    Buziaki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(