,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 22 października 2023

Halloweenowa skrzynka .......

Powtórzę to co w tamtym roku napisałam (TUTAJ) -  ,,Nie, nie dekoruję domu ale kilka drobiazgów kupiłam, kilka projektów zrealizowałam, jednego nie (szkielecik ,,mieszkający,, w budziku). Nie jestem ani za ani przeciw ... po prostu lubię takie klimaty. Co powiedzą przeciwnicy mnie nie obchodzi.,,

Dodam jeszcze ,,Kochani obejdźmy temat pochodzenia święta, wiary, stosowności i tradycji święta w Polsce … PO PROSTU POBAWMY SIĘ tematem.,, (słowa wzięte STĄD - Kreatywny Bajzel).

Nie jest łatwo taką solidną a w środku przytulną trumienkę zrobić. W tamtym roku nie zdążyłam a w tym w dwa wieczory zrobiłam. W Lidlu kupiłam pudełko z halloweenowymi słodyczami - opakowanie-trumienkę wykorzystałam jako szablon ........ TUTAJ dekoracje z poprzednich lat :)

To efekt końcowy, już tak zostawię (dodałam chlapania i poduszeczkę dorobiłam) ..... może i ,,makabryczne,, ale w środku będą halloweenowe słodycze :)



Pudełko-trumienka jest naprawdę solidne. Mogłabym okleić to ,,lidlowskie,, ale zostawię (może szablon jeszcze się przyda). Wieko zamykane na magnesy .....


Uwielbiam robić pudełka/opakowania wszelakie na prezenty. Kiedyś miałam fazę na kuferki (zazwyczaj jeden czy dwa egzemplarze robię ale w temacie kuferków zrobiłam wyjątek - oj, sporo ich było). Może uda mi się jeszcze zrobić szkieletorka w budziku, może jeszcze coś innego. Domu nie dekoruję, dyń nie wycinam ale takie prace to owszem, to tak ..... zabawa przednia z tymi drobiazgami ,,nie z tej ziemi,,. 




1 komentarz:

  1. Bardzo fajne "łóżeczko" i widzę, że dwuosobowe.
    Pozdrawiam, Danusiu - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(