,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 2 listopada 2022

Plany w kłębek zwinięte .....

 ,,Człowiek myśli, Pan Bóg kryśli,, - coś w tym jest :) Chęci są ale na nich zazwyczaj się u mnie kończy. Planów od dawna nie ma bo ..... z realizacją kłopot. To powoduje zniechęcenie.

A miało być tak pięknie na emeryturze ..... no cóż :(

Idę pomału w odstawkę. Może coś tam od czasu do czasu ,,zmaluję,, jak ten wpis ale ..... patrząc na niego dochodzę do wniosku, że ,,się cofam,, w tym co kiedyś mi w miarę dobrze szło. Z tła jestem zadowolona, resztę przemilczę. Zabawa na Grupie ,,Świry Rękodzieła Inspirują,, - temat ,,Coś do zjedzenia,, a na warsztacie farby akrylowe.


Miał być osobny post o ozdobach halloweenowych ale zrezygnowałam. Tutaj wrzucę to co na szybko zrobiłam. Nie, nie dekoruję domu ale kilka drobiazgów kupiłam, kilka projektów zrealizowałam, jednego nie (szkielecik ,,mieszkający,, w budziku). Nie jestem ani za ani przeciw ... po prostu lubię takie klimaty. Co powiedzą przeciwnicy mnie nie obchodzi.

Powstały na szybko dwa wianki i klatka. Dynie z poprzednich lat. Dynie uwielbiam! Październik z nimi mi się kojarzy. Album też stary. Jak widać na załączonych zdjęciach prace nie są mroczne, staram się ale ..... ciągle mi wychodzi raczej na wesoło. 









Na pytanie ,,apococito,, u mnie jest jedna odpowiedź - ,,dla dzikiej satysfakcji,, czyli radość tworzenia się kłania :)


Dziękuję Wszystkim, którzy odwiedzają mój blog/archiwum, dziękuję za pozostawione słowa. Trzymajcie się ciepło ..... :)



13 komentarzy:

  1. Masz rację tło wyszło świetnie :) Ja jak nie mam ochoty robić nic nowego to robię ''półprodukty''. Listki ,kwiatki, wycinam koronki lub koloruje. Potem jak natchnienie złapie to wszystko prawie gotowe nic tylko składać:) Fantastyczne dekoracje!!!'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zabrałam się za zaczęty album ... powoli go sobie będę kończyć. Mam czas ......

      Usuń
  2. Danusiu, mnie się ten wpis bardzo podoba, pewnie również dlatego, że jestem wielkim łasuchem jeśli chodzi o słodkości. Dekoracji za bardzo nie pooglądam przez moją arachnofobię.
    Buziaki
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pająki akurat lubię :) Ściskam ...

      Usuń
  3. Też nie jestem ani fanką samego halloween, ani jego przeciwniczką ;) Każdy wg włąsnego uznania powinnien takie rzeczy rozstrzygać i nie obraczać swoimi osądami innych... też lubie takie klimaty :) zajrzyj do mnie na weekendzie :) Strasznnnnie podobają mi się Twoje ozdoby :) :) :) co do AJ czasem takie jest, że coś wychodzi, a coś nie... Twój wpis jest ok :) Mnie wciągneły teraz prace mroczne i jestem z nich naprawdę zadowolona! Tego mi było trzeba! Nie jakiś słodkich uroczych... Może temat nie do końca CI sieadł w AJ, bo w końcu to ma służyć wyrazowi artystycznemu, a nie robieniu wpisu na temat... mnie bynajmniej wpisy nie na temat wychodzą całkiem znośne ;) Całusy przesyłam Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Temat był podany więc ..... spróbowałam (z marnym skutkiem) :D Wolę jednak ,,to co mi w duszy gra,, dlatego wyzwania od jakiegoś czasu omijam :) Uściski ślę ...

      Usuń
  4. Nie jestem fanką Halloween, ale Twoje dynie są cudne! Ja już od jakiegoś czasu przestałam snuć plany- idę na żywioł, tylko wtedy projekty wychodzą takie, jakie mniej więcej chcę by były. Z moich planów to Pan Bóg ma tylko ubaw, więc przestaję go rozśmieszać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Planów od dawna nie snuję ale ..... coś robić ,,muszę,,. Chyba jednak prace ,,na żywioł,, są mi bliższe niż takie tematyczne z wytycznymi :)

      Usuń
  5. Świetne dekoracje Danusiu ale straszne nie są:) Najbardziej podoba mi się album, jest mega. Bardzo lubię mroczne klimaty i tajemnice, które niosą. Twoją radość tworzenia podzielam, sztuka nie musi być użytkowa. A wpis do journala - nie jest zły. Tło fajne ale temat mało plastyczny, babeczki raczej nie są emocjonalne:) Ja wiem, że to nie kwestia Twoich umiejętności bo potrafisz pięknie tworzyć. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W kwestii mojego wpisu - zdaję sobie sprawę, że jest wyjątkowo nieudany ale wstawiłam do mojego archiwum świadomie ..... niestety wszystko robię na szybko, ,,nerwowo,, bo mam skomplikowaną sytuację, która nie sprzyja tworzeniu :( Odwzajemniam buziaki!

      Usuń
  6. Bardzo ładne dynie !!! A te pająki... super !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie się podoba ten wpis :) Przecież tak naprawdę nie chodzi o to by zawsze było super, ale żeby mieć przyjemność z z samego tworzenia . Za Halloween nie przepadam, nie to żeby mi całkiem przeszkadzał ale nie lubię tego chodzenia po mieszkaniach..i tłumaczenia po n ty raz, że ja się tak nie bawię i cukierków nie ma. W tym roku nie otwierałam już drzwi...
    Klatka jest interesująca i album też :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(