,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 26 października 2022

Albumik w brudnym różu ma nowe oblicze .......

 ,,W stylistyce shabby chic dominuje biel, pudrowy róż, delikatny błękit wyblakłe brązy i beże. Kolorystyka mocno inspirowana jest stylistyką Prowansji i Toskanii.  Najczęściej występującymi motywami są wzory kwiatowe.,,

Patrząc na moje prace dochodzę do wniosku, że większość jest w stylu ,,Mieszanym,, :) Niedawno robiłam kartkę w stylu Glamour (pytając czy to glamour czy jednak nie). Mam ciągle wątpliwości ale ... to nie przeszkadza zacząć zabawę w Style. Sprawczynią jest Urszulka, która w tym temacie prowadziła już drugiego ,,lajwa,,. Gothic mam za sobą, teraz czas na Shabby Chic. Zanim zabiorę się za wpis ,,przebranżowiłam,, na próbę okładkę tego a'la albumiku. Ten duży, umęczony kwiatek jest tymczasowy ... muszę jakiś w pastelowym różu lub ecru zrobić :) Może się powtarzam ale robię z tego co posiadam i co ,,pod ręką,, .....






2 komentarze:

  1. Dla mnie super jest to, że używasz produktów, które posiadasz pod ręką, a nie mnożysz bez końca, porzucając te już posiadane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(