,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 25 października 2022

Poznajemy style - Gothic ......

 Na Grupie ,,Świry Rękodzieła Inspirują,, (Fb)  Ula prowadziła ,,lajwa,, na podstawie którego wczoraj powstała karta do albumu (album będzie rozwojowy) ...... ATC odstawiłam, LO nie lubię (nie wiem dlaczego), kartka raczej odpada dlatego postawiłam na album kółkami spięty. Myślę, że będą kolejne livy w tym temacie. Styli w sztuce mamy przecież dostatek :)

Nie jestem pewna czy w moim wydaniu to Gothic czy te dwie prace o  ten styl się tylko ,,otarły,,. Użyłam tego co miałam więc efekt końcowy taki jak widać. 




 





Od pewnego czasu staram się nie robić niepotrzebnych zakupów. Nie mam czegoś? Trudno. Wykorzystuję to co mam a mam tego jeszcze sporo, ale ... ale bywa, że czemuś nie mogę się oprzeć. To tylko drobiazgi jak te klimatyczne serwetki czy ..... muchy :)


Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, trzymajcie się ciepło ..... 


1 komentarz:

  1. Chociaż to nie moje klimaty, Danusiu, ale podobają mi się te strony.
    Serdeczności.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(