,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 24 października 2022

Albumik na ,,Dzień Różowej Wstążki,, .......

 Klub ograniczających prace wszelakie lub myślących nad porzuceniem twórczości niebezpiecznie się powiększa :( No cóż ... różne przyczyny, różne powody. Trzeba to uszanować ale ..... są Osoby, których będzie brakować jeżeli odejdą od tworzenia. Bez ich cudownych prac pozostanie pustka nie do wypełnienia, pozostanie żal ..... :(

Ja jeszcze ,,dycham,,. Trzeba mi przecież wyrobić materiały, w które przez lata się zaopatrywałam. Minęły czasy kiedy ,,szanowałam,, papiery (czy przydasie). Teraz bez żalu tnę ..... potomni kupią sobie nowe :D 

Tym razem w ruch poszły papiery w kolorze brudnego różu i ... różowe koperty. Z nich powstał a'la albumik. Już dawno chciałam COŚ takiego zrobić. Pretekstem było ,,wyzwanie,, na ,,Dzień Różowej Wstążki,, - praca w kolorze różowym (grupa ScrapLejdis). Po swojemu zrobiłam ..... te ,,kołnierzyki,, to wykończenie/wzmocnienie ,,kieszeni,, koperty.







Koperty już ,,się nie poniewierają,, papierów ubyło. Teraz tylko trzeba znaleźć amatora takich prac bo ..... ,,szuflada,, pełna :)

Czy ja muszę tyle gadać? Przykro mi, muszę :) 




2 komentarze:

  1. Zaróżowiło się :) bardzo pomysłowy albumik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, ja bardzo lubię te Twoje małe albumiki, a ten wyjątkowo mi się podoba. Porzucać tworzenia nie myślę i mam nadzieje, że dane mi jeszcze będzie robić albumy, bo już na tym tęsknię.
    Serdeczności.
    Małgosia x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(