,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 18 października 2022

Album z actionowych bloczków .....

Jednak coś się tworzy, coś powstaje. Nie da się rzucić wszystkiego i ,,wyjechać w Bieszczady,, (metafora). To tak jak z palaczem chcącym rzucić palenie - jednemu się szybko udaje, innego męczy głód nikotynowy. A jak człek trafi na coś co pozwoli wykorzystać leżące od dawna papiery, z którymi nie wiadomo co jeszcze zrobić (kartki z tych bloczków są takie nijakie, bez ,,duszy,,) to wtedy zapala się lampka ,,muszę bo się uduszę,, i ,,sięga po kolejnego papierosa,, (łapie za nożyczki, klej i tworzy) :)


Na luzie, spokojnie ... po prostu nie ,,muszę,, ale ,,mogę,,U mnie rytm pracy poszarpany dlatego nie zapisałam się do Podgrupy na Grupie ScrapLejdis ale ...... skorzystałam skwapliwie z pomysłu Eli i robię sobie powolutku, swoim rytmem album z zastosowaniem starych bloczków daaawno temu kupionych. Strony nieskomplikowane (zdjęcia będą ukryte). Na razie przód okładki, jedna stronka i środek tylnej okładki ....











Do zrobienia stron w albumie wykorzystałam dotychczasową wiedzę, nie udziwniałam, nie kombinowałam. Rozwiązania znane dlatego zamknę temat albumu. Chciałam tylko pokazać, że actionowe bloczki z gotowymi elementami/wypychankami do robienia kartek można też użyć w albumach i im podobnych. Jak rozmieścić elementy na kartce? Jest wskazówka na ,,mini kartce,, - te na razie do kieszonki chowam, też je wykorzystam.



Dotarłam w końcu do nowo otwartego w sąsiednim miasteczku Actiona. Dla mnie najważniejszy papier bazowy (bloki ,,trójkolorowe,, i ,,kilówka,, z mieszanką papierów). Przy okazji bloki z papierami na tła kupiłam. 



Przyjemnego, twórczego i słonecznego tygodnia życzę .....


5 komentarzy:

  1. Pięknie udowadniasz, że z Actionowych papierów można zrobić świetny album. Ja na razie magazynuję te papiery. Z wczorajszej wizyty w Actionie przyniosłam tylko nugat ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł na album jest genialny! Sama swego czasu zakupiłam tego typu bloczki z myślą użycia ich nie na kartki tylko do wykorzystania poszczególnych elementów w albumach, tych drobnych elementów, ale zastanawiałam się jak wykorzystać jeszcze tła od tych kartek a ten pomysł zrobienia z nich klapek na zdjęcia jest świetny! Uwielbiam do Ciebie zaglądać i inspirować się nowymi pomysłami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, bardzo podoba mi się ten album, wydaje mi się, że te papiery będą dobrze współgrać ze świątecznymi i zimowymi zdjęciami. Ja na razie schowałam wszystkie kolekcje papierów i postanowiłam, że do kartek, które gdzieś tam uda mi się zrobić, wykorzystam resztki i pojedyncze arkusze, leżące dotąd odłogiem.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i bardzo Ci dziękuję za Twoje wspierające komentarze. Wiem, że bardzo dobrze rozumiesz, co teraz u mnie się dzieje...
    Uściski.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Ponieważ albumów nie robię, podziwiam Twoje i za każdym razem robię to z szeroko otwartymi oczami. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te albumy to rosną u Ciebie Danusiu jak grzyby po deszczu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(