,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 10 października 2022

Coś się kończy ......

....... ale czy coś się zaczyna? Nie sądzę ...


Mam na myśli wycofanie się z Grup na Fb, w których uczestnictwo = aktywność. Tematu nie rozwijam ..... . Powiem tylko, że ostatnio ,,stać,, mnie na podziwianie prac Dziewczyn dając im serduszko-super. Sporadycznie jakaś praca to za mało. Chciałam opuścić grupy ale ...... poczekam na ,,wyrzucenie,, (żartowałam). Usunięcia nieaktywnego członka grupy jeszcze nie mam w CV ...... kiedyś to musi nastąpić. Najlepiej za ,,porozumieniem stron,, :) Koniec z wyzwaniami/zabawami ... może tylko jakieś wpisy do Art journala. Ograniczam po prostu wszelaką działalność twórczą ..... chyba więcej niż trochę ,,się wypaliłam,,. Spróbuję dokończyć co pozaczynane, od czasu do czasu jakąś kartkę zrobię czy nowy Junk journal (to akurat lubię więc ... ). Spokojnie, bez pośpiechu. No chyba, że trafię na coś ciekawego i będzie ,,muszę bo się uduszę,,.

Ostatnią pracą wyzwaniową jest coś takiego (potraktowałam ten ,,albumik,, jako kartkę na urodziny). Sylwia Kwiecień ,,lajwa,, prowadziła (Grupa ,,ScrapLejdis,, na Fb). Pomysł z ,,internetów,,. Mnie takie prace z jednego arkusza kojarzą się z Pinkstrawberryz.
Kilkanaście prac na podstawie jej tutoriali już zrobiłam.
Do zrobienia tej kartki-albumiku użyłam dużej, złotej torby prezentowej.
Nie miałam papieru bazowego formatu A3.





Przy okazji praca z serii ,,musiałam,,.
To ja czekająca na lepsze czasy.
Pomysł z Pinteresta, składowa kilku takich klatek, które obejrzałam, zapamiętałam i spróbowałam po swojemu odtworzyć. 


Jeszcze zakupy - w Tedi pokazały się nowe zawieszki (mam do nich słabość). Te elementy świąteczne ze względu na moje dziecko kupiłam.


Teraz, kiedy ograniczam twórczość wszelaką do minimum, otworzyli mi w sąsiednim miasteczku Action.




Mini Album Junk Journal Tutorial 6x6 Papers .....




Przyjemnego, twórczego tygodnia całego życzę.
Niech moc i ciepło będzie z Wami.






4 komentarze:

  1. Danusiu, nic na siłę, może warto faktycznie ograniczyć zabawy i wyzwania, żeby tworzyć to, na co się ma w danej chwili ochotę, bez presji wytycznych. Kartka - albumik jest super, z ciekawości weszłam na podanego linka i bardzo podobają mi się te malutkie albumy. Może nawet uda mi się jakiś stworzyć, bo na taki duży teraz czasu zupełnie nie mam i pewnie nie prędko będzie mi dane.
    Posyłam uściski.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, człowiek to zwierzę stadne i choć jestem samotnikiem to ciągnie mnie do ludzi. Nic na siłę - raczej nie robię ,,nic na siłę,, ... zabawy/wyzwania mobilizują ale nie pociąga mnie robienie czegoś co mi jest absolutnie niepotrzebne (,,szufladę,, mam już przepełnioną) no i ramy czasowe w sytuacji, która mnie twórczo ogranicza nie są czymś dobrym. No cóż, chyba znowu zamknę się w mojej ,,samotni,, i będę sobie robiła to co mi akurat ,,w duszy zagra,,.
      Też lubię takie małe ,,albumiki,, niektóre jako rozbudowane kartki traktuję albo pozytywniki. Małgosiu, mamy podobną sytuację ..... ściskam Cię mocno

      Usuń
  2. Przepraszam, że raczej rzadko ostatnio komentuję, ale zaglądam. Myślę, że każdy artysta ma takie momenty, dłuższe lub krótsze, kiedy musi zrobić przerwę. Sama świadomość tego, że jeśli tylko zechce, to wróci do swojej twórczości jest bardzo ważna dla psychicznego komfortu. Action? Wiesz, to może być dodatkowy bodziec. :) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, dziękuję ..... i nie przepraszaj bo nie ma za co :) Tu nie chodzi o przerwę ,,artysty,,. Opieka nad chorym, już nie chodzącym, to nie bajka a ja lubię bajki, baśnie, inny świat nieznany ....głowa w chmurach, nogi w cemencie - to jest powód. No i o czas tu nie chodzi ale o coś innego (przemilczę). Z twórczości nie zrezygnuję bo bez tego jak bez powietrza :)
      Pozdrawiam, również wszystkiego dobrego życzę ....

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(