,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 1 października 2023

Washi tape we wpisach .......

 Taśmy washi mam od dawna (trochę ich kiedyś kupiłam), przestałam jednak używać bo się  zraziłam (niektóre się odklejały). Nie miałam pomysłu jak je wykorzystać a szkoda by się zmarnowały więc zapytałam kiedyś na pewnej grupie prowadzącą co można z nimi zrobić ..... odpowiedziała, że nic oraz, że to wyrzucone pieniądze. No cóż, mogła tylko powiedzieć ,,nie wiem,, a nie zniechęcać. Na szczęście dla moich taśm Monika na ,,lajwie,, pokazała jak można taśmę washi pięknie we wpisach zastosować (Grupa Ewy). Pomysł mi się spodobał, nawet w Actionie i Tedim dokupiłam jeszcze kilka taśm, będzie zabawa. Na razie trzy wpisy.

 





Wczoraj moja Ania ,,wyciągnęła,, mnie do Katowic, do Actiona (piszę wyciągnęła bo od około dwóch lat rzadko gdzieś wyjeżdżam poza granice mojego miasteczka). Udało mi się kupić mgiełki (cena powala bo około 4 zł jedna - grzech nie skorzystać). Dokupiłam do mojej ,,starej kolekcji,, kilka zestawów Washi tape w pastelowych kolorach (też w korzystnej cenie). Uzupełniłam kurczący się w szybkim tempie zapas kleju. Skromne ale potrzebne zakupy :)






Przyjemnego, nowego tygodnia całego :)


O dziwo, niczego poza tym co mnie interesowało nie kupiłam choć kilka produktów ,,wołało - weź też mnie,, :)


3 komentarze:

  1. Gratuluję "zakupów" i udanej wyprawy, kwitniesz Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, jak miło Cię zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło Cię zobaczyć, aż się serdecznie uśmiechnęłam. Będzie się działo..., miłego tworzenia Danusiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(