,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 13 stycznia 2024

Junk-Grudniownik (druga sygnatura ... trzecia część)

 Jeszcze kilka postów i żegnaj mój Junk-Grudniowniku. Ktoś (w realu) zapytał ,,po co go pokazujesz,,? Taki mam kaprys :) Moje Archiwum/blog się nie sprzeciwia :)

Dzisiaj powinna być liczba 24 ale zrezygnowałam z numerowania tematów. Jeżeli 24 to oczywiście Wigilia. Jeden wpis i kilka stronek (z przepisami) z wykorzystaniem kartek z ,,Notatnika świątecznego,,.

Wigilia powinna być w trzeciej sygnaturze ale ja połączyłam ją z tematem ,,Ulubione zimowe potrawy,, (jesienno-zimowa ulubiona potrawa to u mnie zupa-krem z dyni). W miejscach do tego przeznaczonych wpiszę moje przepisy w temacie).









Ciąg dalszy nastąpi ..... może jeszcze dzisiaj :)




5 komentarzy:

  1. Prawie masz koniec, ja jeszcze sporo nie mam...
    Temu komuś, możesz odpowiedzieć, że strony pokazujesz dla mnie :D Bardzo lubię oglądać twoje wszelkie wpisy w Grudniowniku i Junku i inne .
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję :) Dla Ciebie wrzucam i .... dla siebie - jak będę bardzo stara to sobie wejdę na blog i będę wspominać (tego dwukilowego Grudniownika chyba nie będę w stanie utrzymać w słabych rękach :D :D :D ):) Prawie koniec ..... na Fb napisałam, że jeszcze nigdy tak długo ,,nie tłukłam,, jednego tematu :)
      Uściski

      Usuń
  2. Pokazuj, pokazuj. Lubię oglądać wypełnione junki, a nie tylko okładki i puste strony.
    Czekam na następne prace

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najbardziej pokazuj Danusiu, może kogoś zainspirujesz. Na swoim blogu masz prawo wstawiać, co chcesz, dokumentować wspomnienia itp. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to po co pokazujesz? Żebyśmy mogły podziwiać!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(