,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 11 stycznia 2024

Junk-Grudniownik (druga sygnatura ... druga część) .......

 Życie blogowe zamiera. No cóż, taka kolej rzeczy - okres przemijania. Ostatnio naszła mnie myśl by komentarze wyłączyć i potraktować mój blog jak Archiwum ,,do wglądu,, ........ pomyślę, pożyjemy zobaczymy :)

W sprawie mojego Junk-Grudniownika muszę być konsekwentna - powiedziało się A więc trzeba ciągnąć do końca alfabetu.

Dzisiaj kilka kolejnych zdjęć z drugiej sygnatury.  

Tag do dokończenia .....



Temat z listy Ewy - ,,Moje miasto,, 






Wpis zimowy .....


I drugi dzisiaj temat z listy ,,Moja choinka(wpis),, i ,,Moja choinka-zdjęcie,, (to akurat nie moja choinka na zdjęciu ... moja też tak wisi) ..... wspomnienia później dopiszę. 


Ciąg dalszy nastąpi .....



4 komentarze:

  1. Zawsze podziwiam Twoje kompozycje. :)
    Wszystko tak idealnie dopasowujesz. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dalej podziwiam:) to nie moja bajka, ale pooglądać lubię:) kotecek z Grażynką rewelka:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda inna i każda jedyna w swoim rodzaju. Miałam napisać, która podoba mi się najbardziej, ale tym razem ciężko mi wybrać.
    Posyłam uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie to robisz każdy temat "ogarniasz" :-)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(