,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 9 stycznia 2024

Junk-Grudniownik (druga sygnatura ... pierwsza część) .......

 Mam nadzieję, że do końca stycznia uporam się z moim Junk-Grudniownikiem (zanim ,,pęknie,, z powodu nadmiernej grubości) :)


Tak jak w pierwszej sygnaturze zaczynamy tematem z proponowanej listy Ewy. ,,Pogodę,, podzieliłam na 3 x po 10 dni, tak mi pasowało.


Połączone dwa tematy - ,,Jarmark,, i ,,Selfie,,. 
Mój Grudniownik jest rozwojowy. Czasem stronka wydaje się gotowa, dopieszczona a ja po jakimś czasie coś dokładam czy doklejam. Tutaj dodałam kawałek kalki, która zabezpiecza zdjęcie.


Stronka bez tematu ...... dzisiaj jeszcze goła była. Dokleiłam życzenia i kieszeń, na którą przykleiłam zdjęcie. Może coś tam jeszcze dopnę. No i tag czekający na ozdobienie - tym się zajmę hurtowo :)



Stronka nieudana, temat z listy Ewy - ,,Zimowy ruch to zdrowie,, ...... na razie tak zostawiam.


Miał być wpis, temat - Zimowa herbata/kawa w kubku,, ...... mam jeszcze miejsce na wpis z kubkiem, na razie stronki na temat (przepisy z notatnika, o którym kilka słów na końcu).






Kiedyś kupiłam taki ,,Magiczny Notes Świąteczny. Długo leżał zapomniany. Postanowiłam ciekawe kartki z niego wykorzystać w moim Grudniowniku. Wykorzystuję całe kartki doklejając tak aby zachować przepisy z każdej strony. Wykorzystuję też rysunki czy kartki do zapisków. 



Ciąg dalszy nastąpi .....



2 komentarze:

  1. Obejrzałam z wielkim zainteresowaniem i zachwytem - jakże mogłoby być inaczej. Moją uwagę przykuła kobieta o intrygującej urodzie na selfie - piękna (widzę tam zresztą dwie piękne kobiety).
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(