,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 8 stycznia 2024

Drobiazgi do Junk-Grudniownika .......

 Zanim rozpocznę drugą sygnaturę pokażę kilka dodatków/drobiazgów do mojego Grudniownika. Na razie są to koperty, znaczki na te koperty ........







............... znaczek-tag z dwustronnym okienkiem (podejrzałam tag Ewy



Małe ,,karteczki,, na ,,nóżkach,, wkładane do głębokich kieszeni (karteczki z actionowych wypychanek) .....



Na razie tyle dodatków/drobiazgów zrobiłam. Jak dokończę Junk-Grudniownik postaram się go dopieścić innymi dodatkami, które Dziewczyny na ,,lajwach,, proponowały (Grupa ARTJOURNAL-to mnie interesuje).






 

2 komentarze:

  1. Ale ładne! Masz tablicę do robienia kopert, Danusiu, czy robisz zupełnie samodzielnie?
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dziękuję :) Tak, mam akcjonową tablicę do kopert ale próbuję też innymi sposobami je robić :)
      Uściski

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(