,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 6 stycznia 2024

Junk-Grudniownik (pierwsza sygnatura ... czwarta część) .......

 Dzisiaj kończę z pierwszą sygnaturą, zostało jeszcze jedno miejsce do zagospodarowania ale już nie czekam ... o uzupełnionych stronkach w Junk-Grudniowniku będzie osobny post po pokazaniu tego co już gotowe. Zostały jeszcze dwie sygnatury a tam też sporo zdjęć więc posty ,,grudniownikowe,, będą prawie codziennie :)


Tutaj też stronki ,,luźnotematyczne,, jak te niżej i tematy z proponowanej przez Ewę listy. 

Stronka oddzielona kalką ..... zimowo-świąteczny wpis z zastosowaniem serwetki. Nie lubię ,,serwetkowych,, wpisów robić bo nie idzie mi potem z użyciem mediowych preparatów na śliskiej powierzchni (serwetka przyklejona i potem jeszcze klejem wzmocniona), nawet cienkopis nie dał rady. Chyba coś nie tak z przyklejaniem serwetki robię.



Tutaj też luźny, zimowy temat ..... zdjęcie robi za kieszeń.


Temat z listy - ,,Zwierzęta zimą,,/,,Zimowe zwierzęta,, :)



Ostatnie dwie stronki pierwszej sygnatury. Temat z listy - ,,W nowym roku mam ochotę - zimowe postanowienia,, (lub wpis ,,Moje tworzenie,,) zmieniłam na ,,W nowym roku chcę,, - Chcę się po prostu wyspać (przespać całą noc, każdą noc),,. Chciałabym też jeszcze raz ,,wsiąść do pociągu i jechać ....... ,, i coś co niewykonalne - ,,cofnąć się do czasu młodości ...... ,,. No co, pomarzyć przecież wolno :)




Ostatnia strona-okładka pierwszej sygnatury. No i ,,obowiązkowo,, kieszeń :)



Przyjemnego weekendu ...... 





2 komentarze:

  1. Podoba mi się pomysł z kalką :) Niech taka wena twórcza trwa cały rok :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, każda strona ma w sobie COŚ. Jesteś naprawdę mistrzynią junk albumów.
    Małgosia X
    Pa. Wyspać się - o tak!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(