,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 1 stycznia 2024

Junk-Grudniownik (pierwsza sygnatura) .......

 Trochę po ,,macoszemu,, traktowałam pod koniec roku mój blog/moje archiwum. Czym się zajmowałam, co mnie całkowicie pochłonęło? To Grudniownik, właściwie Junk-Grudniownik ...... mój trochę junk i trochę album :) Wykorzystywałam dawno temu kupione papiery świąteczne, stare wypychanki actionowe, drobiazgi świąteczne, które z poprzednich lat zostały itd. itp. czyli robiłam z tego ,,co pod ręką,,. Oprócz pracy nad Junk-Grudniownikiem niczego innego nie zrobiłam ..... cały grudzień 2023 ja i on :) Jeszcze trochę tematów zostało, jeszcze sporo wolnego miejsca na wpisy czyli w styczniu będzie jeszcze uzupełnianie i dopieszczanie :)

Grudniownik powstał za sprawą Ewy na Grupie ,,ARTJOURNAL-to mnie interesuje,,.


Jak widać Grudniownik ma wszyte 3 sygnatury/wkładki. Ewa podała listę tematów do wykorzystania na 31 dni grudnia. Robię na podstawie jej listy, dokładając swoje a omijając te tematy, które ,,mi nie leżą,,. Teoretycznie mam jeszcze do zrealizowania 10 tematów a miejsca na 14. Do końca stycznia mamy czas na dokończenie Grudniownika. Postaram się to wcześniej zrobić :)

Wewnętrzna strona okładki (tutaj aż 3 kieszenie na tagi - te czekają na dokończenie).


Każdą sygnaturę/wkładkę otwiera ,,Pogoda,, .....


Tutaj temat spoza listy, to część rozebranego Grudniownika w 2018-tym zaczętego i z pewnych powodów zostawionego po kilku wpisach. Robiłam wtedy równocześnie Grudniownik dla wnuczki - tamten dokończyłam :)


Ta stronka powstała z doklejonej między kartki kalki. Wykorzystałam tutaj dawno temu naklejoną żelazkiem serwetkę na papier.


I druga strona kalki ... tutaj z nadmiaru kieszeń zrobiona a te maleństwa z actionowych wypychanek. 


Dzisiaj jeszcze jedna stronka - wpis z bałwanem :)


W zamyśle mój Grudniownik miał być spójny kolorystycznie, miały być użyte papiery i dodatki ,,grające,, ze sobą. Jest chaos, jest ,,groch z kapustą,, a to tylko dlatego, że postanowiłam już niczego niepotrzebnie nie kupować mając spory zapas ,,zimowych,, papierów i dodatków. Z części się już wysupłałam, sporo jeszcze tego zostało (zwłaszcza actionowych papierów). 

Powiedziałam sobie ,,rób z tego co masz,, i słowa dotrzymałam .....

A w tym roku?  


No właśnie, dlatego żadnych postanowień noworocznych bo głupio mi będzie jak ich nie spełnię ...

Najwyżej mogę sobie coś postanowić z niedzieli na poniedziałek ..... ale nie mówię, że zrealizuję :)



Ciąg dalszy Grudniownika nastąpi :)


Wszystkim odwiedzającym moje Archiwum składam życzenia noworoczne

DO SIEGO ROKU!



6 komentarzy:

  1. Witaj, Danusiu w Nowym Roku, niech będzie dla Ciebie dobry i szczęśliwy.
    Zachwycił mnie Twój junk-grudniownik, jest jedyny w swoim rodzaju. A wpis z bałwanem - rewelacja!
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dziękuję za życzenia ... i Tobie życzę samych dobrych dni, po prostu Do Siego Roku!
      Małgosiu, Ewa propozycją robienia grudniownika-junka uratowała mi grudzień (długo by opowiadać) :)
      Uściski ...

      Usuń
  2. Jak zawsze jestem pod wrażeniem Twoich wytworów. :)
    Życzę Tobie dobrego roku i nieustającej weny twórczej.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(