,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 14 stycznia 2024

Junk-Grudniownik (trzecia sygnatura ... pierwsza część)

 Trzecią sygnaturę rozbijam na dwie części (szybciej skończę z tematem Junk-Grudniownika). Potem jeszcze okładka i ........ żegnaj temacie do grudnia (o ile się skuszę na nowy).

Zaczynam okładką trzeciej sygnatury/wkładu czyli tematem ,,Pogoda,,.


Będzie kilka miejsc niedokończonych do zagospodarowania ale to nie problem (trzeba mi tylko kilka drobiazgów do Grudniownika zrobić).

Tutaj temat z listy Ewy ,,Jarmark,,(u mnie 2) i między jarmarkowymi stronami temat ,,Kartka świąteczna z Aniołem,,. Płaskich kartek świątecznych raczej nie robię, tu na warstwową już sobie nie mogłam pozwolić. 




Dwie stronki do dopieszczenia i jedno miejsce na wpis .....



Temat z niedokończonego Grudniownika (2018) i wkomponowana z niego stronka. Tło to papier z torebki na prezenty, który tworzy dużą kieszeń (mam chyba jakieś ,,zboczenie,, w temacie kieszeni) :)

Luźna, zimowa strona (może sportów/zabaw zimowych dotyczyć czy marzeń z dzieciństwa - np.marzenie o figurówkach) ......


Zwierzęta zimą? Zakup choinki? Ta stronka akurat baaardzo mi się podoba :)



,,Zimowy odpoczynek z książką, kocykiem przy kominku czyli relaks,,



No i ,,Prezenty,, .....


Miejsce na kilka słów o ,,dawaniu prezentów,, (będę miała odpowiedni nastrój to uzupełnię) .....



Wprawne (i nie tylko) oko dojrzy, że mój Grudniownik nie jest ani spójny kolorystycznie, ani nie użyłam grających ze sobą papierów czy dodatków ..... po prostu robiłam z tego co mi wpadło w ręce. Taki misz-masz :)


Ciąg dalszy nastąpi .....




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(