,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 14 stycznia 2024

Wpisy dwa do Art Journala .......

 Musiałam ...... musiałam oderwać się na chwilę od mojego Junk-Grudniownika (nareszcie już kończę).

Wczoraj zaczęłam, późną nocą skończyłam. Pierwszy wpis na wyzwanie/zabawę na Grupie Świry Rękodzieła Inspirują, temat ,,Uwierz w ducha,, (Positive Art Journal). Temat mi bliski, podoba mi się :)


Drugi wpis ,,polajwowy,, (Projekt Matilde na Grupie ARTJOURNAL-to mnie interesuje) ... miało być ,,czysto, minimalistycznie,, a wyszło jak wyszło (rozlało mi się :) ). Obiecałam Matilde i sobie, że jeszcze poćwiczę.


Miłego reszty dnia ......




3 komentarze:

  1. Wpis z motylami bardzo mi się spodobał. Dał mi sporo do myślenia. Czas, który "nas" łączy trzeba umieć wykorzystać. Pewnie inaczej o tej pracy myślisz, ale dla mnie jest ważne jak ja ją odbieram ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba wpisy interesujące. Choć pierwszy trochę mnie temat przeraża, jeszcze nad nim myślę...Za to motylowy jest super :) Można różnie zrozumieć sentencję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Zwłaszcza drugi - ile tu pola do interpretacji.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(