,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 16 stycznia 2024

Junk-Grudniownik (trzecia sygnatura ... druga część)

 To przedostatni post w temacie Junk-Grudniownika ...... jestem kilka kroków przed metą. Zostały mi jeszcze dwie czyste strony i coś tam do uzupełnienia ale to zostawiam na kiedyś tam. W końcu mogłam zabrać się za okładkę. Grudniownik jest tak gruby, że z trudnością zdjęcia zrobiłam .....


Temat z listy Ewy - ,,Świąteczna muzyka .....,,





Z serii ,,musiałam,, ..... uwielbiam Dziadki do orzechów dlatego wkleiłam kawałek zniszczonej torebki na prezenty :) 


Lista Ewy - ,,Kartka świąteczna od bliskich,, ..... Krysiu, dziękuję :)

,,Luźna,, stronka - tutaj kieszeń ze sztywnej ofertówki a w niej miejsce na zimowe ATC i duży tag. Z boku widać kolejną stronkę oddzieloną papierem welinowym .....


Temat z listy - ,,Noworoczne plany .... ,,



No i ostatni temat, ostatni wpis - ,,Sylwestrowe szaleństwo,, :) Wiem, wiem, że niskich lotów (czytaj głupi). Na początku grudnia, po ,,lajwie,, Karoli zabrałam się za laleczkę a że te są moją słabą stroną zostawiłam niedokończoną. Bidulka plątała mi się ,,pod rękami,, więc się zlitowałam, dokończyłam i wkleiłam :)

To strona wewnętrzna trzeciej sygnatury i wewnętrzna głównej okładki ..... oczywiście do dopieszczenia.





Na dzień dzisiejszy kończę z uzupełnianiem mojego Junk-Grudniownika (ileż można wałkować ten sam temat :):):) ) Jak już kiedyś napisałam drobiazgami zajmę się później (to tylko drobiazgi). Do drobiazgów zaliczają się też tagi ... te idą na pierwszy ogień :) Z dużych  tagów mam już kilka gotowych i kilka zaczętych .....


 

Jeszcze jeden post w temacie i ...... odkładam Grudniownik do pudełka :)


3 komentarze:

  1. Twoich wpisów nie wolno oglądać, czytać po łebkach. Dzisiaj po raz drugi, dokładnie oglądałam zdjęcia. Postanowienie noworoczne zgarnę dla siebie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonale się prezentuje, dużo pracy włożyłaś w niego. Podziwiam i gratuluję 🙂👍🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. To zupełnie nie moja bajka tym bardziej podziwiam u Ciebie:) piękny:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(