,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 8 marca 2024

Album nietypowy na cały rok (kwartał III) .....

  Prawie na rok ,,odłożyłam,, ten projekt. A wystarczyło raz w miesiącu jedną kartę zrobić. Tutaj trzy karty w jeden dzień. Można? Można! Tylko trzeba ,,otrzepać,, się z .... czegoś tam i robić mimo i pomimo. Pierwsza, styczniowa karta jest ,,wypasiona,, kolejne nieco skromniejsze (przy ,,skromności,, chyba zostanę czyli bez nadmiaru klapek, kieszonek, magnesów itd. itp. :)

Karty w tematyce wakacyjnej, urlopowej .....





Jako że jest to typowy UFOk (rok to szmat czasu) karty wysyłam na zabawę do Reni ......






7 komentarzy:

  1. Danusiu przepiękne te Twoje karteczki, a forma i wykończenie super i to zwykłe i na bogato;) dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie bomba! Świetną ma formę ten album.
    Serdeczności Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapachniało latem i wakacjami.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny album Piękne kolory. Śliczne elementy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe i pomysłowe jeszcze nie widziałam takiego albumu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny album☺️☺️ Pozdrawiam serdecznie ☺️☺️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(