,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 9 marca 2024

Kwiaty dla ciebie (wpis do AJ) .......

 Jeszcze jeden wpis z okazji Całorocznego Dnia Kobiet :) Ciemną nocką zrobiony ...... trafiłam w czasopiśmie na fajną modelkę i musiałam ją ,,wykorzystać,, :) Modelka oczywiście ,,za długa,, a mnie żal odcięty kawałek wyrzucić ..... . Kwiaty to naklejki w Tedi kupione za przysłowiowe ,,grosze,,. Od ponad roku zakupów w sklepach internetowych nie robię (ciekawe jak długo wytrwam), do Actiona muszę jechać a Tedi ,,po drodze,, (wstępuję czasami by drobnym zakupem nastrój sobie poprawić).




Dlaczego takie napisy? To tylko autor wie :)


Przyjemnego weekendu całego .....




1 komentarz:

  1. Fajna karta i super pomysł na wykorzystanie odciętej reszty. Niesamowita jesteś Danusiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(