,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 27 maja 2024

Z okazji Dnia Matki (wpis) .....

 Ryb jeszcze kilka mi zostało, ,,modelek,, mam ponad 300, ciekawe postacie na arkuszach do wycinania na wyczerpaniu (każdy arkusz ma 2-3-4 ciekawe obrazki/postacie a reszta to nie wiadomo co z tym zrobić). Wczoraj połączyłam 3 główne elementy na jednej kartce ... wyszło jak wyszło ale wyszło :)



2 komentarze:

  1. Super, Danusiu. Kobieta - trochę dziecko, trochę motyl, trochę zimna ryba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe zestawienie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...