,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 28 maja 2024

Wpis z serii Znaki Zodiaku ......

 ........ dzisiaj RAK :)

Dobra, dobra, wiem, że jest to homar (taki podpis był) ale ...... ,,na bezrybiu i rak ryba,,
Nie mogłam się oprzeć i go użyłam a jako że jest to wpis do Art Journala to ....... nie było przeszkód.


Jeszcze kilka znaków zostało .......

Dalej mam kłopoty z napisaniem posta ..... chyba ten blogger mnie nie lubi :)


1 komentarz:

  1. Czasem już lepszy homar niż rak, że tak przewrotnie napiszę.
    Ściskam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...