,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 29 lipca 2024

Kredki w Art Journalu (trzeci wpis w temacie) ......

 No i znowu się zawiesiłam. Ten wpis ,,kredkowy,, ponad dwa tygodnie powstawał. Wpis z serii ,,Kredki w art journalu,, - zabawa z liva 12.07 (,,lajw,, Joasi Joanna Szczurowska na grupie ,,ArtJournal-to mnie interesuje,,).

Czy kreda (no bo to chyba kreda jest) mieści się w pojęciu ,,kredki,,? Sama siebie pyta, sama sobie odpowiada - ,,Kreda to kreda,, ale ..... współpracuje z wodą i fajnie się z nią to tło robiło dlatego sama sobie zaliczam do ,,kredkowego tła,,.  

.



Czekam aż ,,się odwieszę,, :)



3 komentarze:

  1. Piękny wpis Danusiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten wpis.
    Trwaj w tym zawieszeniu, jeżeli jest Ci to potrzebne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...