,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 9 sierpnia 2024

Wpis z Calineczkami .......

 ,,Przeterminowany,, wpis z Calineczkami okrągłymi (u mnie to te wycięte kółka w kółkach malowanych - słabo się wyróżniają) .... lepiej późno niż wcale. Ostatnio mam ,,żółwie,, tempo, nic nie robię a jak już coś zacznę to robota się ,,ślimaczy,, i rozciąga w czasie jak guma do żucia :)

Pomysł wyzwania Kiga (Grupa ,,ARTJOURNAL- to mnie interesuje,,).



 

(tekst STĄD)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...