,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 20 sierpnia 2024

Kartka z shakerem (kartka w pudełku) .......

  Kartka z shakerem, która powstała po livie pogaduchowym z Ulą (na Grupie Świry Rękodzieła Inspirują). Już podczas ,,lajwa,, zaświtał mi pomysł na nią. Niestety poszłam w innym kierunku niż Ula ale ...... łączy obie kartki serce czyli shaker.











1 komentarz:

  1. Po prostu niesamowita! Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do mnie flowersblossominthewintertime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...