,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 17 lipca 2024

Kredki w Art Journalu (drugi wpis w temacie) ......

 Z serii ,,Bez sensu też ma sens,, (zawsze mnie ciągnęło w tym kierunku ale ...... ). Pierwotnie miały być kwiaty we włosach. Jakoś żal mi było wyrzucić resztki z sukienki więc jest tak właśnie :)

Tutaj kredki paluchami roztarte a potem wodą skropione ..... . Użycie kredek we wpisach ,,kredkowych,, oczywiście priorytetem (,,lajw,, Joasi Joanna Szczurowska na grupie ,,ArtJournal-to mnie interesuje,,) :) Niestety zwykłe kredki tutaj nie mają szans by takie efekty uzyskać.


Z tej serii mam jeszcze ,,neony,, i metaliczne ...... . I choć ładnie współpracują z wodą nie ,,rozmazywałam,, ich pędzlem (jak już wyżej napisałam) ale palcami. Dopiero potem wody użyłam ,,kropiąc,, kartkę. Te maleńkie kosteczki to użyty szablon domowej roboty - mam taki wykrojnik.


Chyba jeszcze ,,poćwiczę,, z neonami i metalicznymi. Postaram się też przełamać/rozwalić bariery i więcej wpisów z serii ,,Bez sensu też ma sens,, czy ,,Ni z gruszki ni z pietruszki,, zrobić.

Odrobinę chłodniejszych dni życzę Wszystkim tu zaglądającym :)



2 komentarze:

  1. Wielokrotnie podziwiam Danusiu Twoje umiejętności. Ja za wpisy ani się nie biorę, zresztą chyba powoli czas zrezygnować z przygody zwanej rękodziełem (choć daleko mi do śliczności jakie robią inne osoby). Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lenko :) Mnie tylko wpisy pozostały, za nic innego raczej się nie zabiorę (życie ,,się skomplikowało,,) czyli pozostała mi twórczość, która ,,do niczego się nie przyda,, ale daje dziką satysfakcję i ,,przenosi,, w inny świat :) No może jakąś kartkę i dokończenie czegoś co ,,muszę,,.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...