,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 2 sierpnia 2013

Żaba ..... (Afrykański Kwiat, African Flower)

Już dawno spotkałam zwierzątka robione z motywów (Afrykański Kwiat) ale dopiero teraz zdecydowałam się na zrobienie jednego z nich ... wybrałam żabę ...... żaba jest piękna (jak to żaba :))
Tutaj blog autorki maskotek, HEIDI


Żaba robiona z Kotka szydełkiem Tulip 5/0 (korona z nici Kord dlatego taka malutka/lichutka) ... długość żaby 40cm a w najszerszym miejscu ma 54 cm :)


TUTAJ można kupić wzory zwierzaczków.

A TUTAJ żaba Eleny ... jest pokazane jak robić po kolei :)

TUTAJ zaś zdjęcia zwierzątek, które robią Dziewczyny ze wschodu (Klub Osinka)

*********************************
Moją żabę pokażę u Titanii ... oj, dawno nie brałam udziału w TWÓRCZYM WEEKENDZIE (to już 87) :)

38 komentarzy:

  1. Kochana, czytasz mi w myślach: zobaczyłam dziś Twoją żabę i od razu pomyślałam: fajnie byłoby ją mieć w galerii Twórczego Weekendu :) no i proszę! już wskoczyła :)
    wyszła świetnie, cudnie pozszywana, african flower zachwyca. idealnie dobrałaś do niej oczy i korona super sie prezentuje.
    juz wyobrażam sobie jak by wyglądała w odcieniach soczystej zieleni z dodatkiem zółci, czerwieni a może bieli... tak jak żaby w naturze.
    cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja się zachwyciłam oryginalną czyli tą w czerwieniach :) Moja ma takie kolorki bo nie mogę do pudeł z włóczką się dostać a tam ,,żabie,, kolory (mam małe ,,przegrupowanie,, w domu dlatego bałaganu trochę :)) więc robiłam z tego co pod ręką było. Dawno mnie w Twórczym Weekandzie nie było z wiadomych powodów ... teraz mam dużo czasu do siebie ... wracam jakby ,,do żywych,, trochę to jednak potwa :)
      Cieszę się, że mi ta żaba wyszła no i, że się podoba ... DZIĘKUJĘ :)

      Usuń
  2. Oj, jeszcze jak się podoba. Piękna i taka subtelna. Też chętnie zobaczyłabym ją w soczystych zieleniach i żółciach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może kiedyś zrobię drugą w ,,żabich,, kolorach :)

      Usuń
  3. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia :-)
    A moja córcia oszaleje, jak jej ją pokażę... ona kocha żaby :-)
    Twoja żaba jest cudowna.
    Pozdrawia serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zrób koniecznie taką przytulaśną żabkę córci :)

      Usuń
  4. Żaba jes przecudna. Przyznam, że nie spotkałam się wcześniej z maskotkami z takich motywów. Tym bardziej jestem zdumiona i zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Maskotki robione z tego motywu widziałam już dawno temu ale jak żabę zobaczyłam to ... to musiałam ją zrobić :)

      Usuń
  5. O ja!!!!! No fantastyczna!!!!!! Mam zapisanego misia z tych motywow musze w koncu kiedys sama sprobowac :) Ta zaba jest obledna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Żaba jest cudna!
    Po raz pierwszy pomyślałam tak o żabie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lubię żaby, chyba od zawsze lubiłam :)

      Usuń
  7. Boska! Masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że mi się udało ją zrobić :)

      Usuń
  8. Cudna jest ta żaba mimo swojego nie-żabiego koloru.:))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To taka egzotyczna żaba (niebieskie, pomarańczowe czy fioletowe nawet są) :)

      Usuń
  9. Piękna żabunia , taka milusia ,oj ją to nawet mogłabym z wielką ochotą pocałować :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miła i przytulaśna to ona jest :)

      Usuń
  10. Idealna do całowania!!!! Rewelacyjna! Chyba po raz pierwszy w życiu podoba mi się żaba!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żaba jest obłędna a do tego jeszcze ta korona. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Korona bo to księżniczka żabia ... może dlatego w różu bo księżniczka :)

      Usuń
  12. Witam :)
    Trafiłam na Twojego bloga ze spotkania robótkowego :-)
    Żabę zobaczyłam i od razu się w niej zakochałam!
    Jest genialna!! Z chęcią zobaczyłabym całe zoo w takim wydaniu. Pozdrawiam
    Aurinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie jesteś jedyna w żabie zakochana ... ta od autorki jest śliczna (zrobiona w czerwieni i zieleni) ... spróbuj zrobić :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oryginał (ta w czerwieniach) ładniejszy ... moja taka blada :)

      Usuń
  14. Rewelacyjna żaba!!! Jestem pod wrażeniem! Jest urocza i jaka ogromna! Świetna "robota":) Po raz pierwszy spotkałam się z maskotkami z takich samych elementów i jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ten element daje dużo możliwości ... można też resztki wykorzystać :)

      Usuń
  15. Dziękuję Wszystkim za miłe komentarze ... nie przypuszczałam, że moja żaba może się podobać :) Cieszę się, że po tak długim okresie ,,prawienicnierobienia,, coś mi dobrze wyszło :)
    Gdyby ktoś chciał dołączyć do wydarzenia przez Jolę założonego ..Kwiat Afrykański I I African Flower,, to zapraszam
    https://www.facebook.com/events/519844414737924/

    Dziękuję, pozdrawiam ... miłego reszty dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Żaba jest suuper! Na prawdę świetna ;-))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja lubię żaby. Ta jest cuuuuuuuuuuuuudna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super żba, podziwiam Twoją cierpliwość. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Danusiu, żaba jest niesamowita !!! A wiesz, ja właśnie żabę chciałam zrobić na szydełku i szukałam na necie sposobu, wzoru i nic nie znalazłam. A teraz dzięki Tobie już wiem :))

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna żabcia:)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniała żabka, jestem pod wrażeniem niesamowitego talentu, cierpliwości, dokładności i ogromnej fantazji. Sama kiedyś trochę szydełkowałam i robiłam na drutach. Udało mi się zrobić szalik i jedną skarpetkę, drugiej już nie dałam rady i na tym zakończyłam swoją artystyczną działalność.
    Teraz tylko kwiatki i rabatki...zapraszam http://kolorywogrodzie.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(