,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 1 lipca 2015

Słoń ... (Afrykański Kwiat/African Flower)

Słoń i butelki jak na moją ,,energooszczędność,,(czytaj lenistwo) w miarę szybko zrobione.
Z butelkami poszło łatwiej bo mam wprawę. 
Słonia pierwszy raz robiłam dlatego były małe problemy.
Tylko trzy razy się pomyliłam w trakcie roboty.
Spoglądając na gotowego słonia zauważyłam czwartą pomyłkę ale prucia z tego powodu nie będzie :)
Jest taki jaki jest i taki pozostanie ... niebieski w kolorowe plamki, słonik na szczęście.


I wcale mrówkojada nie przypomina ani osiołka z tyłu :)

Jakie następne zwierzątko zrobić?
No tak, najpierw trzeba smokowi skrzydła dorobić :)

...................................................................................................................................................................

,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,) 

10 komentarzy:

  1. Cudowny słonik:) ja właśnie robię misia tym wzorem. A butelki wspaniałe. Widać, że wprawne ręce je wykonały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Замечательный слон))) очень правдоподобный) я тоже сейчас слона обдумываю... но другого)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu cudeńko!
    Pozdrawiam!
    Sylwia (sagap)
    P.s. Danusiu czy moglabym do Ciebie miec prosbe o ponowne przeslanie e-maila, podl mi twardy dysk w komputerze i nie mam ani kontaktow ani zadnych schematow, zdjec... wszystko zniknelo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, dziękuję :)
      Ojej, tego się właśnie boję. Ostatnio komputer mi trochę szwankuje więc zgrywam moje cenne zasoby na płytki (szkoda by było stracić np. schematy na zwierzątka robione kwiatem afrykańskim). Sylwia, jeżeli czegokolwiek potrzebujesz a będę w stanie to zrealizować to pisz na murdanek@gmail.com. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Danusiu dziekuje:) odezwe sie na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słoń jest uroczy. I nikogo nie przypomina. Jak przeczytałam o mrówkojadzie i osiołku, to dopiero zaczęłam się przyglądać i czytać posta od nowa, w celu sprawdzenia, co przegapiłam. Słoń jak się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(