,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 23 lipca 2017

Misz-masz z bolącym zębem w tle ...

Od czwartku wyglądam jak doktor Jekyll i pan Hyde w jednym ... nie dało się normalnie nic robić.
Trochę opuchlizna zeszła, ząb tak jakoś dziwnie ,,łaskocze,, (antybiotyk zaczął w końcu działać) ... byle do poniedziałku :)
Normalnie nie dało się nic robić ale ... kiedy nie bolało udało mi się skończyć herbaciarkę (lakierowanie 3x dziennie), łapacz snów (poskładanie wcześniej zrobionych elementów). Wpisy do Zeszytu przed czwartkiem zrobione, dzisiaj tylko zdjęcia.


Łapacz snów będzie prezentem dla osoby, która mnie kiedyś o mało nie udusiła chwytając za szyję i szepcząc do ucha ,,ty moja artystko,, (kobieta a tyle siły miała) :)


No i dwie nowe stronki w Zeszycie ...


No, udało się szybko post napisać z w miarę ,,spokojnym zębem,, (paskuda nie dokucza już tak jak wczoraj).

Spokojnej nocy ...
... a właściwie już przyjemnej niedzieli :)





9 komentarzy:

  1. Danusiu, podziwiam, że pomimo kłopotów z zębem takie piękne prace powstały. Czekam na kolejne wpisy w Zeszycie - są super.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Małgosiu, większość czekała na dokończenie więc się szybko uporałam. Kiedy przeciwbólowe i antybiotyk działały można było coś robić (ale na siedząco) :)
      Pozdrawiam ...

      Usuń
  2. Śliczna herbaciarka i podoba mi się nie zamalowane zamykanie.
    Łapacz snów też piękny. Życzę Ci, żeby ząb przestał boleć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zameczek musiałam zmienić bo pierwotny był krzywo umocowany czego wcześniej nie zauważyłam. Ząb jeszcze ,,skubie,, ... byle do poniedziałku :)
      Pozdrawiam ...

      Usuń
  3. Cuda , cudeńka :) Szybkiego powrotu do zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana herbaciarka jest cudowna, łapacz pikny, a wpisiki do zeszytu super :) Kochana niech ból zęba Ci szybko minie , buziam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na obecną chwilę moje jedyne marzenie - żeby przestało boleć :)

      Usuń
  5. Oby ząb przestał boleć... Prace piękne -herbaciarkę i pomysł z zeszytem podziwiałam już wcześniej:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(