,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 25 stycznia 2024

Najnowszy Junk Journal (zabawa u Reni - styczeń) ......

 Na dobry początek w temacie journalingu świeżutki Junk Journal ..... tym razem taki ,,malutki,, (15x10cm) pod etykietą ,,Musiałam,,. Zaczęło się od pudełka po czymś tam a potem doszedł papier, w który pudełko czekoladek było zapakowane. Na sygnatury wykorzystałam papier (ten cieńszy) z ,,trójkolorowego,, bloku kreatywnego z Actiona  . 








Ten mały Junk Journal jest łatwy i szybki do zrobienia więc jest po prostu prosty :) A jak jest prosty to nadaje się na zabawę/wyzwanie u Reni :) To kolejna zabawa, w której wezmę udział jako ,,wolny strzelec,, bez zobowiązania, że dotrwam do końca.




5 komentarzy:

  1. Wiesz że ja tych Jourali nie ogarniam tym bardziej się cieszę że dołączyłaś z nim do mojej zabawy. Świetny jest. Dziękuję za udział i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piekny, dla mnie to trudne, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. I tu Ci przyznam rację, albumik jest z rzeczy, które robisz dla mnie najłatwiejszy. Nie znaczy, że też bym taki ładny zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest i ten papier we flamingi super :)
    Miałam podobny pomysł, tak dla siebie i utknęłam na samych kartkach jak na razie. Są z resztek papieru pakowego i czekają na pomysł "co z nimi dalej" :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(