,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 26 stycznia 2024

Wpis do Art Journala ........

 ............ z użyciem actionowego stempelka a konkretnie tęczy. Niestety nie każdy ma możliwość zaopatrzenia się w tenże stempel więc można użyć jakiegokolwiek z Actiona. Ja akurat takowy posiadam. Oczywiście zabawa/wyzwanie ,,dwutygodniowe,,. Oprócz ,,obowiązkowych,, (jeden wpis  w danym miesiącu ..... mało osób się wywiązuje czyli są tylko Apaczami) mamy jeszcze  ,,polajwowe,, czy ,,dwutygodniowe,, i ,,tygodniowe,, dla chętnych ...... oczywiście na Grupie ARTJOURNAL-to mnie interesuje :)


Mój wpis tak na szybko zrobiony z ,,oszczędnym,, tłem i Verką obok tęczy :) Jestem ,,chora,, jak na kartce są puste/czyste miejsca ale ... czasem trzeba wyjść poza strefę komfortu. 



Przyjemnego, twórczego weekendu życzę .....


2 komentarze:

  1. Kochana ! Co za cudowny wpis !!! Mam kilka stempelków z Actiona. Pewnie coś wymyślę. Ściskam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity wpis, Danusiu.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(