,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 27 stycznia 2024

,,Kosmetyczny,, i taki przy okazji (wpisy do Art Journala) ......

 Dzisiaj dwa nocne wpisy (sowa jestem więc tworzenie nocką ciemną to u mnie normalka). Jeden na zabawę/wyzwanie na Grupie ARTJOURNAL-to mnie interesuje - wyzwanie ,,tygodniowe,, inspiruje Kiga Bet .....


Kosmetyków ci u mnie dostatek (choć sama nie używam) - to plon kiedyś tam ,,żebrania,, u koleżanki czyli nie wyrzucaj, przynieś :) W dzisiejszym ,,kosmetycznym,, wpisie użyłam cieni do powiek i domowym sposobem robionych mgiełek (tu plamki). Tekst nawiązuje do czechosłowackiego serialu (dobranocka) ,,Makowa Panienka,,.


TUTAJ trochę o mediach i jak sobie radziłam z ich brakiem (2019). Dobrej jakości produkty do mediowanie są zazwyczaj drogie a ja jestem w tym temacie raczej ,,skąpiec,, ...... owszem, czasem coś tam kupię ale staram się wykorzystywać zamienniki/erzace z tego co mam akurat w domu. 


A to moja ,,drogeria,, - przeterminowane a jakie użyteczne :)


Przy okazji ,,machnęłam,, jeszcze jeden wpis. Tutaj użyte jakieś niedobitki puzzli (nawet nie wiem skąd się u mnie wzięły) ...... wyrzucić szkoda więc w Art Journalu wylądowały. 


 Miłej reszty soboty .....



3 komentarze:

  1. Danusiu, wiesz, że uwielbiam Twoje wpisy. Makową panienkę bardzo lubiłam w dzieciństwie.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, lubię Twoje recyklingowe wpisy - zawsze cos sobie zabiorę:))) W szkole wszystko się przyda:)
    Karty w artjournalach bardzo mi się podobają.
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  3. I dobrze że można wykorzystać inaczej i fajnie ci to wyszło- karteczki są urocze :) Coś z niczego to jest to - myśl Kubusia super :) pozdrawiam Beata T

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(