,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 24 stycznia 2024

Pierwsza kartka w nowym roku (zabawa z Ulą - styczeń) ........

 Mała odmiana - kartka na zabawę u Uli zrobiona. Wiem, już kiedyś pisałam, że rezygnuję z wyzwań/zabaw wszelakich ale ..... ,,piszę się,, jako wolny strzelec czyli bez zobowiązań, że będę brała udział ,,od A do Z,,. 

Kartki przez cały rok - styczeń - mapka .....

Moja interpretacja mapki .....


Banerek do zabawy/wyzwania .....



 

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kartka, aż zatęskniłam już za wiosną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twoja kartka według mapki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka, pasuje na wiele okazji! Nie mam jeszcze pomysłu na swoją :( Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka :) Bardzo się cieszę, że przyłączyłaś się, może być i wolny strzelec... Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka :)
    A u Uli pisało, że nie ma obowiązku, że można gdy mapka nam pasuje :) Ja też nie wiem czy będę chciała systematycznie....słomiany zapał mam ostatnio...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(