,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 13 sierpnia 2017

Kapelusik-igielnik (Ślubnie bis) i wpis do Art journala ...

Dobry zwyczaj nie ... dawaj macać swoich prac. 
Moja wina, trudno. Mam nauczkę.
Ulubiony ślubny, który miał właśnie iść w świat (wraz z cylindrem) miał wypadek (chyba ktoś chciał sprawdzić z czego to zrobione).
Na szybko nowy zrobiłam. Nie jest tak strojny, tak bogaty jak mój poszkodowany ale ... 


Tym razem użyłam dwóch płyt ... na wszelki wypadek :)

Dzisiaj jest też kolejny, zaległy wpis do art journalowego projektu (szczegóły TUTAJ).

Na marzec tematem było ,,Moje miejsce,, a forma to minimalizm.


Nie jestem pewna czy moim miejscem jest dom ale niech już tak zostanie.
Jeszcze jeden wpis w tym projekcie i koniec ... szkoda.


8 komentarzy:

  1. Śliczne te kapeluteczki jak zawsze zresztą :)
    Bardzo podoba mi się Twój wpis do Art Jurnala - dom ma wiele znaczeń i to nie tylko mury. Wiem, że przez lata tworzy się tę ostoję. dla mnie moje miejsce to również moje miasto, w którym mieszkam. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, uwielbiam te Twoje kapelusiki. Takie maleństwa z charakterem i ogromnym urokiem. I do każdego można dopowiedzieć historię...
    Wspaniały wpis, dom znaczy bardzo wiele.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż czasami tak bywa,ale jak widzę te kapelusiki to od razu uśmiecham się do nich,mają w sobie jakąś pozytywną energię,stanowić będą wspaniałą ozdobę,no i oczywiście miłą pamiątkę.
    Wpis jest bardzo wymowny,minimalizm i przesłanie,piękne:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te twoje kapelusze,w innym klimacie niż moje.
    Kartka jest niesamowita,bardzo mi się podoba.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kapelusik również jest piękny co poszkodowany.
    Kartka też świetna niby minimalizm ,,Dom " a tak wiele można powiedzieć.
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kapelusiki:) Wpis świetny i naprawdę minimalistyczny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kapelusiki. Czasami ciekawość nie jest dobra. Wspaniały wpis 😃

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(