,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 17 lutego 2018

Dziennik śmieciowy (część druga) ...

Miałam robić wg filmiku ale w zupełnie innym kierunku poszłam.
Nie pytajcie jaki to kierunek ... robiłam z tego co miałam, tym czym dysponuję i tak jak mi w duszy grało.
Myślę, że okładka już taka zostanie.
Przypominam, że jest to ,,zmediowana,, i ,,zdekupażowana,, koperta bąbelkowa wykończona gazą opatrunkową utwardzoną wikolem. Reszta jak widać ...


Grzbiet miał być inny ale materiał się zachował jak się zachował pod wpływem domowym sposobem robionych mgiełek ... tutaj tak zostawię. Brakuje mi czegoś na okładce ... na razie też taka zostanie.

W środku powoli uzupełniam. Są strony, które wydają się gotowe, są strony zaczęte, jest mnóstwo pustych. Jeżeli coś dołożę to w kolorze niebieskim. Na razie jest chaos, nie ma spójności, nie ma czegoś co łączy to wszystko w całość. Może ten kolor niebieski?
Blue nice :)


Wciągnęły mnie takie Dzienniki Śmieciowe, Art journale i inne w temacie.
Dobrze się bawiłam ... nadal dobrze się bawię. Myślę, że to nie koniec takiej zabawy.

U Klimju w lutym tematem jest ,,szmatka,, a u mnie i technika decoupage i gaza więc zgłaszam moją okładkę :)
Chciałam na początku użyć pończochy na butelce (jak TUTAJ) ale luty krótki a gaza jakby nie było to też szmatka.

(klik)

Jeszcze dwie kolejne części filmiku o ,,Dzienniku śmieciowym,,.




Dużo tego dzisiaj ... no cóż :)



8 komentarzy:

  1. Piękne to podziwiam i zazdroszczę zdolności i jeszcze bardziej cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszedł ten album. Niebieski faktycznie pomógłby stworzyć spójną całość kolorystyczną. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny album a najważniejsze, że dobrze się bawisz.
    Miłej niedzieli i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity dziennik, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Istne cudeńko tworzysz - bardzo mi się podoba zdobienie okładki, w środku też super pomysłowo. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł i wykonanie! Sama chętnie bym taki zrobiła bo tez lubię takie "śmieci" zbierać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest świetny i tyle w nim opowiedzianych historii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuda wianki i jeszcze ze zdjęciami- jestem mega zachwycona!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(