,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 22 lutego 2018

Kartka przestrzenna na osiemnaste urodziny ...

Kartka przestrzenna razem ze skrzynką z poprzedniego posta tworzy komplet.
Kurs na składaczka można znaleźć TUTAJ.


Mam nadzieję, że komplet urodzinowy choć trochę się spodoba.
Robienie ,,na zamówienie,, to jednak zbyt wielkie obciążenie dla mnie ... no cóż, tak już mam i nic na to nie poradzę.


10 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się Twoja kartka - z pewnością się spodoba! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka. Widzę, że stres Cię nie ogranicza ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Stres czasem potrzebny ... radość tworzenia a potem niepewność czy sprostałam :)

      Usuń
  3. Piękny komplet stworzyłaś, Danko!
    Ja też jestem zestresowana tworzeniem na zamówienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ale ja nie robię na zamówienie ... sporadycznie dla znajomych (nie mogłam odmówić) :)

      Usuń
  4. Przecudna ptasia kartka, Danusiu. Wypatrzyłam ją już w poprzednim poście:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ładne te ptaszki ... chyba jeszcze dokupię takie papiery.

      Usuń
  5. Całkiem ładnie poradziłaś sobie z zamówieniem! Ale jestem w stanie zrozumieć Twoją niechęć, klienci bywają różni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tu nie chodzi o niechęć i klientów (nie robię dla obcych, dla znajomych sporadycznie) ... po prostu tak mam i tego nie zmienię :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(