,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 16 września 2018

Kartka pudełkowa ...

Zakochałam się od pierwszego spojrzenia, kiedy weszłam na blog Inki-art (TUTAJ można ją zobaczyć).
Nie poczekałam na kurs, sama pudełko spróbowałam zrobić.  
Środek wypełniłam tym co miałam pod ręką. Okładka skromna, sam papier tak piękny, że niczego więcej nie trzeba dodawać.
Moja tak wygląda ...


Chyba jeszcze jeden post dzisiaj będzie.
Jak już wcześniej napisałam, nagromadziło mi się trochę prac dlatego post z postem. 
Korzystam z dobrej passy ... tworzę póki trwa :)




5 komentarzy:

  1. Danusiu, rewelacja - jestem zachwycona Twoją kartką pudełkową. Ja wiedziałam że Ty zdolniacha jesteś i na kurs nie musisz czekać, bo w sumie wystarczy spojrzeć i już wiadomo jak to zrobić. Pracy więcej niż przy zwykłej formie ale za to jaki fantastyczny efekt. Bardzo mi się podoba klimat Twojej kartki - uwielbiam retro: zegary, róże i piękne okiennice z dawnych czasów, stare pismo i ogólnie taki klimacik nadszarpnięty zębem czasu. Siedzę i podziwiam, takie to piękne, aż się rozmarzyłam :-))) Dziękuję że skorzystałaś i podałaś źródło inspiracji, jest mi bardzo miło :-))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca!! Rzeczywiście te papierki są cudowne! Twoja kartka jest klimatyczna, przenosi w inne czasy. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest :) zdolna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudna! Takie drzwi do tajemniczego ogrodu.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo!!! Absolutnie uwielbiam Twoje kartki, Twój styl!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(