,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 17 lutego 2019

Pudełeczko na skromny prezent ...

Prezent skromny, za to opakowanie ,,bogate,,. Myślę, że lepiej np. skarpety włożyć do takiego pudełka niż zapakować w papier pakunkowy do prezentów ... więcej roboty ale przyjemnie coś takiego komuś wręczyć. 
No tak, potrafię coś takiego zrobić dlatego się wymądrzam :)


Pudełko w brązach i różach dlatego zgłaszam go na wyzwanie w ,,Art - Piaskownicy,, (KoloroTon - Różowy, Brązowy).

(klik w banerek - szczegóły, inspiracje i prace Dziewczyn)

Dostałam kiedyś 3 takie sześciokątne opakowania po słodyczach. Ostatnio szukałam takich na półkach między bombonierkami i im podobnymi (mam takiego bzika, kupuję często coś ze względu na opakowanie, które mogę przerobić) ... niestety te pudełka ze słodką zawartością z zagranicy przywiezione. U nas trafiłam ale pudełko marne jakościowo.

Wykrojnik-zegar to mój nowy nabytek ... myślałam, że będzie mniejszy a tu taki olbrzym. Zamówiłam też drzewko w kwadracie, z myślą, że wykorzystam na całą powierzchnię kartki 14x14 a to maleństwem się okazało :)



7 komentarzy:

  1. Rewelacyjne pudełko, Danusiu. I masz rację - opakowanie prezentu jest bardzo ważne.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) Przyznaję, że mam (jeszcze) bzika na punkcie pakowania prezentów :)
      Uściski

      Usuń
  2. Danusiu, piękna kompozycja i wcale nie przeszkadza jej wielkość zegara. Myślę, ze jest idealny!
    Myślę, że takie pudełka znajdę w niemieckim Aldi, jeśli byłabyś zainteresowana, to pisz.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko :) Tutaj akurat wielkość zegara mi nie przeszkadza dlatego go użyłam. Na kartce, którą teraz robię już mi się nie mieści. W przyszłości mniejszy sobie kupię :) Co do pudełek - mam na razie na stanie sporo (inne kształty ale jakościowo dobre) - muszę je wykorzystać :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Interesujące pudełka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Takie pudełeczko to świetna dbałość o szczegóły. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny sposób na recycling :) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(