,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 21 maja 2019

Kartka sztalugowa (BN 2019 z Ulą) i róża ...

 W maju u Uli króluje kartka sztalugowa.
Skromna ta moja. Sam papier w renifery wystarczy, nie chciałam go przysłaniać zbytnio. 


Baza z bloku kreatywnego (zielony papier w jodełki ... Action), którego kartki mają odpowiednią długość i gramaturę. Renifery od Uli.


(klik)

Przy okazji moja róża. Użyłam nowych wykrojników (made in China). Coś mi się wydaje, że jest to komplet do robienia róży właśnie. 
Myślę, że przy włączeniu wyobraźni dzięki tym wykrojnikom powstaną też zupełnie inne kwiatki  :)
To nie żaden kursik ... po prostu pokazuję jak różę przy użyciu tych wykrojników zrobiłam.
Papier czerpany (zachowuje się zupełnie inaczej niż zwykły).
Ciekawy ten tusz fioletowy bo barwi też na niebiesko (pod wpływem wody tak się dzieje).







9 komentarzy:

  1. Piękna karteczka i cudne kwiatuszki Danusiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka powstała i masz rację piękny papier robi całą robotę :-) A róża wyszła śliczna, jak prawdziwa :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pierwszy rzut oka myślałam, że wyszyłaś kartkę krzyżykami ;-) Piękna jest.
    Wykrojnik bardzo uniwersalny.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładna karteczka, wygląda jak sweterek. Róża prześliczna.
    Buziaczki, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterkowy papier w renifery jest fantastyczny!!! Piękna róża :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z początku dałam się nabrać, że to hafcik ;) dopiero później doczytałam, że to papier :)
    Super karteczka.
    Piękne kwiatuszki wychodzą...oj to żmudna praca przy wykonywaniu takich drobiazgów, ale efekt końcowy wart włożonej pracy.
    Śliczności.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka. Różyczka urocza :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja też myślałam, że to hafcik. Karteczka bardzo ładna. Zamawiałam coś na Ali , wybrałam ale potem zrezygnowałam z tego wykrojnika. Szkoda, bo róża piękna wychodzi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre papiery nie potrzebują wielu ozobników i karta jest super :) piękna róża :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(