,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 9 listopada 2010

Urodzinowa ale ...

... ale czy to kartka? Na pewno coś scrapopodobnego ... coś parawanikowatego ... ciągle nie jestem przekonana czy to co robię to scrapowanie czy takie tam tego co pod ręką przyklejanie.
O dziwo! Mnie się bardzo chciało tą malutką, symboliczną niespodziankę dla Krysi zrobić pomimo zniechęcenia do tworzenia.
Jak zniechęcenie to spowolnienie a to w nocy zaczęłam i rano skończyłam ....... jak coś robię ,,dobrowolnie,, to aż mi się chce robić.
Trochę przesłodziłam ... no i nie takie kwiatki miały być ale na dziś potrzebne, za późno za robotę się zabrałam więc jest trochę słodkie ...... i chyba środek jest przeładowany ale .......
Z życzeniami to się ,,nie wysiliłam,, bo z gotowej kartki wycięłam ...... zresztą wszelakie napisy to moja bolączka ...... ale z drugiej strony .... przecież wykorzystuję to co mam ,,pod ręką,,.
No i tył kartki/parawanika ............. jak już powiedziałam wykorzystuję to co mam ... na zewnątrz położona tapeta ... w środku ozdobny papier pakunkowy ..... jakieś kwiatuszki, jakieś wstążeczki, guziki ..... myślę, że całość nie jest taka zła.
Krysiu, wszystkiego najlepszego .....
Wiem, wiem urodziny za dni kilka ale za parę godzin mamy spontaniczne spotkanie klasowe więc Ci to dam ..... ciekawe czy się spodoba.

3 komentarze:

  1. Bardzo fajna i bogata karteczka - parawanik :)
    Widzę że się wybierasz na spotkanie klasowe, więc udanego spotkania i miłych chwil. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(