,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 7 marca 2014

Parawanik ...

Praca należąca do ,,niezbyt starannie wykonanych,, ...
Powiedzmy, że to prototyp :)
Zawaliłam sprawę już na starcie ...... 
Powinnam ..................... zresztą widać co jest nie tak :)


Parawanik gotowy (już poprawiony - troszeczkę, tyle ile się dało ... nie chcę poprawianiem bardziej spartaczyć :))
... czas na dokończenie butelki.


Miłego reszty dnia
......................................................................................................


,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

2 komentarze:

  1. hmmmmmm pacze, pacze i nie wiem o co chodzi z tym "co jest nie tak"

    OdpowiedzUsuń
  2. To samo ja , nic nie widzę , ale widzę ,że ładnie wyszło :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(