,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 1 marca 2014

Skrzyneczka z Marilyn ...

Spękania ćwiczę ...
Mam przeterminowany Krakierlierlack ...
Dawno temu kupiłam i nie używałam bo ... bo się bałam ...
Jeszcze ze 25 ml zostało ... na ,,chama,, trzeba go używać póki jeszcze da się w niego pędzel włożyć :)
Udało mi się nareszcie kupić pudełko farbek akrylowych ... 18 kolorów za korzystną cenę.
Trzeba teraz używać żeby ,,się nie przeterminowały,, :)


Jak mi się nie chce!!!
Właściwie to nie do końca mi się nie chce bo mam plany ale ... na tym się kończy :(
Jedno zrobię i jestem zmęczona ...
Chęci są ale chyba a nawet na pewno motywacji brakuje ...

...............................................................................................

,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

2 komentarze:

  1. A może jak wiosna przyjdzie prawdziwa, to będzie się chciało nam wszyskim wszystko :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba wiosenne przesilenie ... ja też tak miałam przez dwa tygodnie na nic nie miałam ochoty nawet na moje dekupażowanie więc głowa do góry ... miejmy nadzieję na lepsze jutro .Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(