,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 27 lutego 2018

Ach te koty (wyzwania nie-kartkowe) ...

Wyzwanie 2/2018 ... temat wdzięczny, do tego niekartkowy więc czemu nie :)
I tutaj miała być zupełnie inna praca (w wyzwaniu Australia też coś innego planowałam) ale tak się złożyło, że w tym miesiącu skupiłam się na czymś co mi trochę czasu i nerwów zżarło więc będzie tak a nie inaczej.
Wpis do mojego HERBATNIKA ... a właściwie dwa (temat wzięłam dosłownie ,,ach te koty,, w liczbie mnogiej) :)


Koty wędrują na blog Wyzwania nie-kartkowe (szczegóły w banerku).

(klik)

Jeszcze kartki do zrobienia zostały ... do jutra mam czas :)


6 komentarzy:

  1. Wspaniała kocia interpretacja, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały wpis do herbatnika !!! Nie wiedziałam, co to jest ten herbatnik, ale kliknęłam i teraz już wiem ! Świetny pomysł z cytatami i z herbatnikiem - oczywiście. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne karty herbatnika!
    Koty rządzą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kocury :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu Wyzwania Nie-Kartkowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(