,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 28 lutego 2018

Kartki BN 2018 (luty) ...

Na ostatnią chwilę umęczyłam jedną kartkę na wyzwanie u Uli
Niestety więcej nie zdążyłam w tym miesiącu zrobić.
Kartka wg mapki (szczegóły w tejże mapce - klik)
Robiłam z tego co na wierzchu miałam ... świąteczne papiery diabeł ogonem nakrył (porządki w moich skarbach ostatnio robiłam i nie pamiętam gdzie je dałam) :)
Kartka taka wyszła, trochę ,,łysa,, jest ...


Obsypałam ją trochę gwiazdkami i teraz wygląda jakby miała gwiezdną ospę :)


Mam nauczkę - co nagle to po diable :)
Trzeba było wcześniej się za kartki zabrać. 
Przyznaję się bez bicia, że w tym miesiącu coś innego mną zawładnęło, coś innego mnie ,,złapało,, i chyba prędko nie puści ... zakochałam się w Art Journalach, Junk Journalach i wszelakim im podobnym. 

Właśnie posta piszę i oglądam po raz kolejny :D






8 komentarzy:

  1. Świetna gwiazdka i kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest taka zła jak piszesz ;) nawet warstwy są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna warstwowa kartka ,a gwiazdki dodają jej blasku :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, że się spięłaś i karteczka jest.
    Ja też nie lubię porządków, po ostatnich nie mogę znaleźć szablonów ;-(((

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka!
    Bardzo gwiaździsta :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu, a moim zdaniem kartka jest bardzo ładna. Gwiezdna ospa dodała jej uroku.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle twórca niezadowolony..... zupełnie nie wiem dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka bardzo udana! Porządki mają to do siebie, że gubią się jedne, a znajdują inne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(