,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 7 marca 2018

Album dla ,,świeżo upieczonej,, Babci ...

Urszulko, przepraszam za ,,świeżo upieczoną,, ale Ty wiesz, że mam czasami luki w pamięci i trudności z doborem odpowiednich słów a ten zwrot na pierwszy plan się ciągle pchał :)
Album z kopert ... właściwie to coś w rodzaju ,,dziennika śmieciowego,, ale z odrobinę lepszych materiałów. 
Dużo zdjęć ... 


Robienie takiego albumu to sama radość .....
Urszulko, baw się z nim dobrze. Wpisuj co Ci w duszy gra, wklejaj zdjęcia Wnusia, podpisuj, dokładaj, bazgraj w nim ... takie jego przeznaczenie :)

 
Jako że album jest prezentem wysyłam go do Reni ... nakarmić żabkę :)

(klik)




8 komentarzy:

  1. Album jest śliczny i słodki !!! Dziękuję Danusiu, że zamieściłaś filmik, bo zawsze zastanawiałam się : jak to się robi ? Teraz już wiem ! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Urszulko :) Zamieściłam filmik, żeby był na miejscu, pod ręką no i dla osób, które chcą spróbować czegoś nowego. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. podziwiam Twoje albumy, nie dość ze z "niczego" to jeszcze bardzo oryginalne i pomysłowe.
    Podoba mi sie też sposób ich wykończenia, dobór kolorów i dodatków- jednym słowem wszystko:)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu :) Ja kocham robić ,,z niczego,, (drogich materiałów nie kupuję bo jeszcze mam obawy, że mogę ,,zniszczyć,,), no i świetnie się przy tym bawię (i o to chyba chodzi - przyjemność tworzenia i zabawa). Dziękuję, pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Boski album. Ileż to pracy. Podziwiam talent. Przepiękne wykonanie. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko :) Myślę nieskromnie, że odrobinę talentu mam a sama praca nad albumem była zabawą :)

      Usuń
  4. Danusiu, wspaniały a;bum i jaka to będzie frajda dla Urszuli wypełnić go po brzegi.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, Mistrzyni w tworzeniu albumów :) Frajda obustronna ... taki był cel i został osiągnięty :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(