,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 7 marca 2018

Album z torebek ...

Dawno temu dostałam trochę torebek papierowych [kiedyś w sklepach towar sypki  (i nie tylko sypki) do takowych pakowano]. Właściwie to torebki nadawały się na przemiał czy spalenie bo ze starości zrobiły się słabiutkie materiałowo (papier próbie czasu nie dał rady) :)
No cóż, zanim coś wyrzucę pomyślę czy jednak da się jeszcze ,,straceńca,, uratować.
Pomyślałam i album-składak zrobiłam.
Na razie jest bez dodatków, bez tagów ... jest po prostu rozwojowy.


Gdzieś zapisałam film z kursem na taki właśnie album ale nie pamiętam gdzie bo od jego zrobienia trochę czasu już minęło (jak znajdę to wstawię).
Tamten filmik diabeł ogonem nakrył :(
Tak mniej więcej sklejałam i składałam torebki ... możliwości wiele.



Torebki sklejałam po dwie więc już papier się wzmocnił. Okleiłam zwykłym papierem do pakowania.
Okładka ze starych, podartych spodni - wykorzystałam naszyty na nich kwiat.
Teraz tylko jakieś dodatki ale to się nie spieszy :)


1 komentarz:

  1. Danusiu, przepiękny album, a jaką ma niesamowitą okładkę!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(