,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 6 marca 2018

Moje zakupy (RetroKIT) ...

Przykro mi ale będzie post za postem ... teraz najświeższy, potem czekające na swoją kolej (2-3?).
Dzisiejsze zakupy. 
Profesjonalne materiały sporadycznie kupuję a w sklepach internetowych jeszcze ,,sporadyczniej,, :)
Dzisiaj przyszła dwa dni wstecz zamówiona paczka ze sklepu Retro Kraft. Skusiłam się na RetroKIT a przy okazji kilka drobiazgów i papierów dobrałam.
To gratisy ... skrapoholiczką nie jestem (chyba) ale napis kiedyś tam wykorzystam.


Papiery ...


Metalowe drobiazgi ...


No i RetroKIT


Tutaj można obejrzeć szczegółowo zawartość i posłuchać ,,co jest co,, i co można z tym zrobić :)


Zakupy będą pod etykietą ,,zakupy/erzace,, bo o zastępczych materiałach, mediach domowym sposobem zrobionych itp. też mam w planach coś napisać.

W Retro Kraft pierwszy raz kupowałam, Essy-Floresy odwiedziłam po rocznej przerwie (w tamtym tygodniu paczkę odebrałam). Niestety ,,Chińskie zakupy,, Aliekspres czy podobne są poza moim zasięgiem ... może kiedyś :)
Zdecydowanie wolę stacjonarne sklepy ... niestety najbliższy w Katowicach (Paper Concept).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(