,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 6 marca 2018

Lift kartki - wyzwanie lutowe 2/12 ...

No to się ,,popisałam,, ... nie dość, że na ostatnią chwilę i na szybko to nie tak jak miało być.
Miał być lift kartki Czarnej Damy a wyszło na podstawie kartki ... 
Dlaczego kartkę z oknem wybrałam? No właśnie z powodu tego okna.
Miałam zupełnie inny pomysł na okno ale ... jest jak jest (okno to wydruk, który leżał i na okazję czekał).


A to kartka do zliftowania ...


No cóż, moja to lift ,,z pamięci,, ... tym razem robiłam jak zapamiętałam a że pamięć już szwankuje to są rozbieżności.
Dlaczego tak późno się za kartkę zabrałam?
Bo mną coś innego zawładnęło w tym miesiącu :)

Zapomniałabym o banerku do zabawy u Inki ...


(klik - tu szczegóły)



4 komentarze:

  1. Nie narzekaj na siebie !
    Zrobiłaś fajną karteczkę. Do tego zdołałaś ją zrobić owładnięta inną pracą , to chwała ci za to !

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, mnie się bardzo podoba Twój lift. Kartka jest niezwykle nastrojowa.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem zrobienie kartki to jest bułka z masłem a czasem nie :) widocznie głowa zajęta innymi rzeczami nie była do końca przekonana.. ;) niemniej jak w Twoim haśle z Puchatka "jakoś jednak wyszło" :)) i karteczka jest!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(